SALAM

Sabtu, 7 Mei 2011

OSAMA BIN LADEN ?!

Selepas hampir 10 tahun kejadian 11 September, Isnin lalu dunia dikhabarkan satu propaganda yang direka oleh Amerika, Osama Bin Laden telah dibunuh, ditembak di kepala dalam satu operasi di Pakistan. Maka bergembiralah rata-rata rakyat Amerika yang kehilangan ahli keluarga sewaktu kejadian 11 September yang dirancang sendiri oleh pemimpin Amerika. That was an inside job!

Kasihan rakyat Amerika yang menerima penipuan sebagai satu kebenaran. Dulu menggunakan senjata pemusnah untuk memerangi Iraq, tapi sampai sekarang tidak dapat membuktikan. Menuduh Iran membangunkan senjata berkuasa nuklear walhal mereka dahulu yang menggugurkan bom atom di Hiroshima dan Nagasaki. Sekarang, apabila dunia mahu Amerika menunjukkan jasad Osama, alasan Islamik digunakan; jasad itu telah selamat dikebumikan di laut.

Keadilan! Itu yang dicari Barrack Obama, tetapi sahabat karib si Israel masih terus mengganggu bumi Palestin. Penderitaan rakyat Palestin yang bermula pada 15 Mei 1948 jauh lebih pedih dari serangan 11 September 2001 dan masih tidak ada tanda-tanda wujudnya keadilan.

Osama Bin Laden hanyalah cerita yang direka Amerika untuk membutakan kita. Amerika telah menoktahkan sendiri cerita Osama selepas 10 tahun dan rakyat sendiri dikorbankan untuk mencipta kempen memerangi keganasan dan berdiri sebagai hero dunia. Kasihan tentera-tentera yang berperang untuk Amerika kerana berperang untuk kempen palsu. Selepas ini apa pula?

Perang masih belum tamat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan